Русский
MCE-2025
About Conference
Questions and Answers
Publications
Proceedings 2009
Proceedings 2008
Proceedings 2007
Proceedings 2006
Proceedings 2005
Proceedings 2004
Photogallery
Website creators
Contacts
Login:
Password:
Remember
Register
Conference publications
Abstracts
XXIX conference
Natural and Social Science Education
Contents
:
Authors
Дорохов А.В., Климова Э.В.
Преподавание химии в дистанционном формате: проблемы и пути решения
(2022) 1 pp.
(accepted)
Черезова В.Ю., Щенина Н.А.
Электронная программа "Комплекс электронных модулей" как инструмент учителя для оценивания предметных результатов обучающихся начальных классов
(2022) 1 pp.
(accepted)
Степанян И.К.
Сравнительный анализ подходов оценивания достижений студентов по математике в LMS MOODLE
(2022) 1 pp.
(accepted)
Борисова Е.В.
Цифровизация обучения или образования?
(2022)
(accepted)
Кудинова М.-М.Ю., Богатиков Е.В., Шебанов А.Н., Рогов С.С., Крутикова А.С.
Аппаратно-программный комплекс дистанционных лабораторных работ по схемотехнике
(2022) 1 pp.
(accepted)
Секаева Л.Р.
Дистанционные занятия по математике, проводимые в Казанском (Приволжском) федеральном университете
(2022) 1 pp.
(accepted)
Вайнштейн Ю.В.
Персонализация предметного обучения в вузе
(2022)
(accepted)
Макарова О.В.
Наставничество как система методического сопровождения молодых педагогов в гимназии №56 г.Ижевска
(2022) 1 pp.
(accepted)
Арутюнян С.Г.
Роль сетевых исследовательских университетов в подготовке высококвалифицированных научных кадров
(2022)
(accepted)
Кремер Н.Ш., Фридман М.Н.
Дистанционное обучение математике в Финуниверситете: от кейсовых технологий до электронных учебных комплексов
(2022) 1 pp.
(accepted)
Bychkova L.O.
Innovations in the preparation of students of the educational program “Master's Degree of the Higher School of Economics and the Center for Pedagogical Excellence"
(2022) 1 pp.
(accepted)
Ermolaeva E.O., Zelikin N.V.
Interdisciplinary education and the labor market
(2022) 1 pp.
(accepted)
Gerzen T.A., Lyubimova N.Yu., Lyubimova A.A.
Research laboratory work in a physics course at a technical university
(2022) 2 pp.
(accepted)
Konnova L.P.
Что думают студенты об оценивании их знаний электронными системами тестирования
(2022) 1 pp.
(accepted)
Lipagina L.V.
On the electronic educaional course in mathematics and the features of the regulation of its elements
(2022) 1 pp.
(accepted)
Lisitskaya E.V., Gernet N.D.
Modeling of the processes of synergetic influence on the listener's perception of the intonation idea of a musical work
(2022) 1 pp.
(accepted)
Loskutov D.Y., Tatushkina O.Y.
Development of an educational and methodological electronic resource for teaching modern competencies, taking into account the specifics of Worldskills standards
(2022) 1 pp.
(accepted)
Natyaganov V., Shivrinskaya E.
From school geometry and the unique properties of water to the Penrose mosaic, surface quasicrystals and the phenomenon of superconductivity
(2022) 1 pp.
(accepted)
Novikova G.V.
School and teaching in a synergistic context
(2022) 2 pp.
(accepted)
Olekhova E.F.
Multilevel assessment models in the Moodle system
(2022) 1 pp.
(accepted)
Orlov Y.L., Anashkina A.A., Lebedev G.S.
Digitalization of education in medicine and distant teaching
(2022) 1 pp.
(accepted)
Postovalova G.A.
Digital opportunities for teaching mathematics to students of accelerated learning
(2022) 1 pp.
(accepted)
Potapova T.V.
The art of initial teaching at the 21th century
(2022) 1 pp.
(accepted)
Rylov A.
Aspects of designing control and measuring systems in LMS MOODLE
(2022) 1 pp.
(accepted)
Satbaeva E.M., Ananyeva L.V.
Experience of using distance technologies in teaching pharmacology students during a pandemic
(2022) 1 pp.
(accepted)
Serovajsky S.
From sets to categories. Is there a second revolution in mathematics?
(2022) 1 pp.
(accepted)
Vasunin V.N.,Muhin, D.G.
Usage of Computer Aided Design Systems for Visualization of Educational Material for Teaching Stereometry
(2022) 1 pp.
(accepted)
Search
Search in:
this section
all archive
Operation:
or
and
Output:
by conference
all in one list
© 2004 Designed by
Lyceum of Informational Technologies №1533